UzuN bi Ara SonRa ANIL YILDIZ

10,06,07 at 9:58 am (Uncategorized)

Oh be 1 Ay’ı geçkin bir süredir ilgilenemediğim webloguma geri döndüm sımdı teknoloji durdurak bilmiyor ben aynı yerimde saysam o beni ikiye katlıyor bu sırada ben ASP.NET filan olaylarına iyice daldım makaleler filan derken biliyorum biraz sıkılmam gerekiyor ama ben yinede okumaya devam ediyorum bu iş okumayla ilerliyor cok okuyacagım !
Size yardımcı olmaya çalışacağım inşallah cok cok makale okuyum ki bende makalemi yazıyım artık yaşım geldi diye hissediyorum yardımlaşma için aşağidaki yahOo msn eklEyiN

ANIL YILDIZ

developer.anil@yahoo.com

bu arada şunu unutmuşum genelde weblog okumaya başladığımdan beri hep görürdüm askere gittim şunu yaptım 1 hafta böle yaptım yazarlardı ya derdim tamam da bunu niçin bize söliyorlar ki derlerdim ya kapatıyorum 1 hafta yokum bitti ama şimdi çok değişti görüşüm 1 ay weblogumdan ayrı kaldım anladım yani benim sınavlarım vardı o yüzden ilgilenemedim weblog gün geliyor insanın herşeyi oluyor

Yorum bırakın